ΑΝΕΚΔΟΤΑ

Σελιδες

Δευτέρα 9 Αυγούστου 2010

ΑΓΑΠΗΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

Aγαπητό περιοδικό χρειάζομαι την συμβουλή σου...

Χρειάζομαι τη συμβουλή σου για κάτι τρομερά σημαντικό, μιας που έχεις και την πείρα:
Εδώ και λίγο καιρό υποψιάζομαι πωσ η γυναίκα μου με απατά. Βλέπω όλα τα ''κλασικά'' σημάδια,
Χτυπάει το τηλ. και όταν το
σηκώνω εγώ μου το κλείνουν.
Άρχισε να βγαίνει συχνά έξω ''με τα κορίτσια'' και όταν την ρωτάω με ποιά κορίτσια, μου απαντάει ''κάτι φίλες απο την δουλειά, δεν τις ξέρεις''.
Όταν επιστρέφει έχω πάντα το νού μου για να δώ αν έρχεται με ταξί ή με κάποιον άλλο, αλλά πάντα κατεβαίνει στην προηγούμενη γωνία και έρχεται με τα πόδια.
Μιά φορά έπιασα το κιν της για να δώ τι ώρα είναι και μου το άρπαξε αμέσως απο τα χέρια φωνάζοντας πως δεν είναι σωστό να ψαχουλεύω τα πράγματα των άλλων.

Μέχρι τώρα δεν της μίλησα ποτέ ανοιχτά γι'αυτές μου τις υποψίες. Ίσως βαθιά μέσα μου δεν θέλω να μάθω την αλήθεια.
Χθές όμως δεν κρατήθηκα, αποφάσισα να την ελέγξω. Λίγο πρίν την ώρα που μου είχε πει πως θα επέστρεφε, βγήκα στο δρόμο και πήγα και κρύφτηκα πίσω απο το αυτοκίνητο μου για να δω αν θα γύρναγε με ταξί ή αν θα την έφερνε κάποιος άλλος.
Εκεί λοιπόν που καθόμουν σκυφτός και περίμενα, παρατήρησα πως έχει πιάσει σκουριά μέσα στο θόλο της πίσω δεξιάς ρόδας μου.

Γι΄αυτό λοιπόν θέλω την συμβουλή σου, να το πάω στο φαναρτζή ή να πάρω τίποτα απο το praktiker και να το φτιάξω μόνος μου;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου